Drumuri inutile.

            N-am de lucru și citesc și eu pe presa online un comunicat care zice așa: „S-a decis ca luni dupa-amiază, la ora 16:00, conform solicitării presedintelui, să organizăm o sesiune comună a celor două Camere. Președintele Iohannis dorește să se adreseze Parlamentului„. Mai continua știrea cu: „temele care vor fi abordate sunt de politică internă, <cele menționate în scrisoarea președintelui>”.

            Dacă e vorba de politica internă, poate iese ceva, că la cea externă ne-am lămurit buștean… Apoi, iar n-am de lucru și mă întreb de ce naiba mai face atâta drum până la Parlament și nu zice clar ce are de zis pe… ați ghicit, pe facebook. Findcă oricum țara se conduce mai mult pe acolo și „lucrul bine făcut” iese mai nou din tastatură!…

Un gând despre „Drumuri inutile.

  1. Just ! Şi ar fi costat şi mai puţin, iar parlamentarii n-ar fi pierdut vremea ascultând aceleaşi vorbe fără şir ale neamţului, ci ar fi mai dezbătut (şi poate că şi votat) ceva texte de lege.

    Apreciază

Lasă un răspuns

