Ce ne-am fi făcut?

          Printre niște bancuri primite de la un prieten am găsit, astăzi, următoarea cugetare: „Să-i mulțumim lui Columb. Dacă nu exista el, toți americanii ar fi  trăit în Europa!” Eu l-aș întreba pe cugetător, unde în Europa? Ce ne-am fi făcut dacă le venea ideea să aleagă meleagurile dâmbovițene? Fiindcă nu cred în ruptul capului că s-ar fi mulțumit cu ceva asemănător evreilor… știți istoria cu Țara Sfântă din timpurile biblice, înființată acu’ vreo 68 de ani prin teritoriile palestiniene…

 

2 gânduri despre „Ce ne-am fi făcut?

  1. Problema noastră ar fi fost că pe români nu i-ar fi ţinut în braţe marea finanţă mondială şi propaganda subsecventă acestor bancheri, iar noi am fi fost victime sigure ale invadatorilor (puşcăriaşi şi sărăcime veniţi din Europa Occidentală pentru a cuceri teritoriile altor seminţii şi pentru a le mulge resursele, după principiul „dreptul forţei” şi al aceluia care strigă mai tare în piaţă sau în media…

    Apreciază

    • Deh, așa suntem victime sigure ale „invadatorilor” autohtoni – aprozariști sau ciobani deveniți miliardari peste noapte, aceeași pușcăriași dar care stau la beci pentru alte motive, iar exemplele pot continua… Cât privește mulgerea resurselor, nu-ți face probleme că a avut grijă „eroica” noastră clasă politică (în special cea din ’89 încoace) să ni le apropie de zero!

      Apreciază

Lasă un răspuns

