Fidelitate.

              Tocmai când mă pregăteam de o zi caldă, de vară, anunțată cu surle și trâmbițe de meteorologi, aud zbârn-zbârn-ul din agenda mobilului. Asigurarea obligatorie îmi expiră… Îmi fac curaj și-l sun pe agent, care îmi zice, amabil, că „oricând doresc, mă așteaptă”, că „până ajung eu la el, documentele sunt gata” etc., etc. „Bine-bine, zic eu, dar cât costă asigurarea anul acesta?”- știut fiind faptul că toate companiile au mărit binișor prețurile. „La fel cât ați avut și anul trecut”, îl aud în telefon. Stabilim ora de întâlnire, iar după ce dau atacul la fondul financiar pentru necazuri, plin de „eroism”, ajung la firmă, care firește se află în buricul târgului!

            „Sunteți singurul client căruia nu i s-a mărit asigurarea, în acest an!”, îmi zice, atunci când am intrat pe ușă. Și nu s-a adeverit a fi deloc o glumă, fiindcă am plătit o sumă egală cu cea din anul trecut. Nu s-a schimbat oferta nici după ce l-am mai întrebat, încă odată, dacă nu cumva este o greșeală… așa,  mai mult ca apostolul Toma necredinciosul!

            Pe drumul spre casă mă gândeam că singurul motiv pentru care am scăpat convenabil o fi faptul că n-am schimbat firma de asigurări de un deceniu. Și mai gândeam că nu e rău să rămâi fidel unor oameni (a se citi companii),  deoarece pe termen lung poți avea surprize, dar dintre cele ce merită să le iei în seamă și de apreciat. Drept pentru pentru care sunt vrednici să le mulțumesc (și public) și să le fac, firește că gratuit, publicity. Firma este Alianz -Țiriac.

Lasă un răspuns

