Întrebare.

          De ce nu există nici un om pe Pământ, care să nu regrete la o vârstă respectabilă, că nu are anii tinereții și mintea din momentul regretului? Și dacă tot mă găsiră întrebările, oare de ce tinerii de azi, care aud asta, nu fac nicidecum ceva ca să evite, mai târziu, asemenea întrebare?

3 gânduri despre „Întrebare.

  1. Sincer, eu nu mi-as dori sa ma intorc in tinerete cu mintea de acum, ci tot cu mintea de atunci. N-ar mai avea niciun farmec. As prefera sa fac iar si iar aceleasi greseli si sa invat (sau nu) din ele. Chiar si acum prefer sa fiu un adult cu minte de copil, si nu invers. Iar ca sa nu-ti regreti anii tineretii, banuiesc ca nu trebuie decat sa te simti bine in pielea ta si sa stii sa traiesti frumos la orice varsta.

    Apreciază

    • Eu nu am spus nici o clipă să ne întoarcem în tinerețe cu o minte sau alta! Și nici despre regretul după anii tinereții nu prea este vorba ci mai degrabă perioada asta din viață ar trebui luată mai mult stricto sensu, ca perioadă de referință. Eu am întrebat de ce oamenii, aproape fără excepție, „regretă la o vârstă respectabilă, că nu au anii tinereții și mintea din momentul regretului?”. Acum ce să zic, nimeni nu spune că în momentul regretului, respectivii mai sunt și în toate mințile!!! Însă, întrebarea mea vine după ce am constatat acest regret la oamenii aceia… „morocănoşi, guralivi şi super cultivaţi”, pe care „nici măcar în strâinătate la îngrijit persoane cu handicap fizic” nu i-ar trimite una ce se numește diana radu… (nu, n-am greșit).
      O zi bună fiecăruia, în pielea lui!

      Apreciat de 1 persoană

      • Bine, daca spun ca regret ca nu am 20 de ani si atat e OK? 🙂
        Cat despre D.R., m-a deranjat si pe mine ingrozitor si, dupa cate ai vazut, si pe ceilalti, dar am incercat sa calmez apele in momentul in care i s-a urat inclusiv sa crape de tanara. Sunt convinsa ca a inteles ca a sarit calul…
        Cat despre greselile gramaticale, ce sa mai zic? Intra tu acum pe, sa zicem, zece bloguri, oricare, si spune-mi in cate n-ai gasit macar o virgula intre subiect si predicat! Nu mai vorbim de cacofonii, aliteratii, concordanta a timpurilor proasta si topica halucinanta etc. Si aici nu vorbim despre „postacii” de rand de pe facebook, ci despre oameni cu veleitati de scriitori.
        O zi buna si tie! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

