Final la… final.

             Fiindcă s-au înmulțit dojenile prietenilor, întrebările și, nu în ultimul rând, pentru că este a 13-a zi de când am făcut grevă de blogger, trebuie să fac pasul acela care nu place niciunui militar, de retragere, în cazul de față însemnând anularea celor scrise în postarea „Final – 23.05.16, ora 23.52”.

            A fost o pauză scurtă în care nimeni n-a pierdut nimic și totuși o experiență din care se pot deduce unele pilde. Una dintre ele este că în lumea virtuală, chiar dacă dispari tot reușești să strângi câteva aprecieri… Eu am colectat vreo cinci și asta e bine. De ce e bine? Fiindcă eram ceva mai trist dacă adunam, să zicem, 26! Asta nu înseamnă că voi conecta aparatul de măsurat aprecierile la priză, ca să văd câți cititori trec prin „asimetrii”. Oricum mi le contorizează wordpress ceva de speriat.

            Bine v-am regăsit, totuși!

8 gânduri despre „Final la… final.

  1. Felicitari pentru gândul cel bun de pe urmă !Cu cât mai multe opinii întemeiate pe experienţa proprie, cu atât mai bine pentru toţi. Scrie fără reticenţe ! Vorba lui Maiorescu : „scrieţi, scrieţi, numai să scrieţi !”

    Apreciază

Lasă un răspuns

