Prima talpă.

          Când nu am ce face îmi mai arunc privirea pe site-ul „independent” ziare.com. Astăzi am văzut o ştire în care suntem anunţaţi că „zeci de mii de bucureşteni din sectoarele 2, 3 şi 4 au rămas de câteva zile fără apă caldă. Firea, aleasă primar al Capitalei, a declarat ca închiderea simultană a două CET-uri este o premieră. <Nu este normal să se lucreze la două în aceleaşi momente. Niciodată nu s-a întâmplat aşa ceva. Îmi pun întrebarea de ce s-a decis exact acum. Sper că nu este un avertisment>  a spus Firea joi dimineaţa”.

            Mai înainte de toate nu ştiu dacă ştirea are acurateţe, fiindcă o fostă colegă de muncă, care locuieşte în sectorul 4 spune că nu este afectată, iar cele câteva zile sunt de fapt… cam una!  Apoi, referitor la ceea ce speră noul primar al Bucureştiului – care fie vorba între noi nu ştiu de ce se grăbeşte cu îndeplinirea sarcinilor ce o aşteaptă, fiindcă nu i-a dat nimeni prerogativele de primar, iar rezultatele finale ale alegerilor nu s-au definitivat încă (mai sunt de rezolvat contestaţiile) – că evenimentul în cauză nu este un avertisment, personal pot să o asigur că exact asta este! Şi talpa care i-o arată, atât ELCEN, cât şi RADET nu e decât începutul, chiar dacă, pentru presă, cele două companii nu ezită să se acuze ca doi şcolari ţâfnoşi…  Logica elementară impunea inexistenţa unei întrebări de felul  „de ce s-a decis exact acum”. Fireşte că acum, fiindcă bursucii (politici se înţelege) care agită spiritele pe la cele două companii trebuie să lovească chiar din ziua a  3-a după alegeri, mai cu seamă că d-na primar se grăbeşte să anunţe tot felul de proiecte SF – transport  RATB gratuit, parcări în centrul capitalei doar cu SMS sau online, taxă de traversarea centrului oraşului, penalizări pentru şoferii care circulă singuri, la oră de vărf… Doamne-fereşte! Ce facem fraţilor, cei fără amante trebuie să facem rost urgent, fiindcă, deh, consoartele poate au serviciu ori deretică prin casă şi dacă m-a prins poliţia că am trecut prin centru, singur la volan, la ora 08.00,  m-am făcut de o amendă!??

            Personal mi-e teamă de altceva! După ce va fi instalată pe scaunul doctorului, pe care degeaba l-au mâncat unii de posterior, dar a făcut multe pentru oraşul ăsta, doamna nou-aleasă să nu-i scadă elanul (ori vorba unui dascăl de pe vremuri, să nu i-l taie careva!) şi s-o vedem cu mâinile legate – tot e la modă! – de hotărârile Consiliului general al primăriei şi să nu-i iasă proiectele, altfel entuziaste dar premature, din aceste zile.

4 gânduri despre „Prima talpă.

  1. Eu stau in sectorul 3. Nu am avut apa calda trei zile, dar inainte de alegeri. S-a dat drumul in sambata de dinaintea alegerilor. Si noi ne-am gandit ca or fi incercat unii sa-i puna locuitorii in cap lui Negoita. Cand colo, ce sa vezi? Negoita a obtinut cel mai mare procentaj, peste 60%, in Bucuresti! Poate ca nu este o coincidenta, dar nu m-as mira daca s-ar constata ca, de fapt, a fost o consecinta a prostiei si dezinteresului unor oameni.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Parca nu stii ca noi, romanii, avem teoria conspiratiei in sange! Saracuta doamna primar incepe pana si ea sa se piarda cu firea… Mai intai trebuie sa fie rau ca sa fie bine, nu? Deci s-a inceput cu o „seceta” mica. Ce sa vezi, si eu locuiesc tot in sectorul 4 si n-am ramas o secunda fara apa. Cat despre transportul gratuit, asta in ipoteza halucinanta in care s-ar pune in practica, o sa platim subventionarea tot din buzunarele proprii.
    Si ca sa fiu si rea putin, chestia aia cu amenda pentru soferii care circula singuri imi cam surade. Nu cred ca mai exista tara in lumea asta unde sa vezi siruri intregi de masini doar cu sofer, fara pasageri. Oamenii se mai asociaza, mai merg impreuna la job, dar, na, noi suntem boieri, fratica. Vrei o paine? Sari repede in masina si fugi la chioscul de peste drum… E innorat si a picurat putin? Sari in masina! Fereasca Dumnezeu sa mergi pe jos, cu metroul sau cu bicicleta! Las’ sa se duca stratul de ozon mai bine! Pentru tine si familia ta mai ajunge 100 de ani… Hai ca putina dreptate am si eu. 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Faci ce faci şi mă aduci pe „strada” ta şi trebuie să-ţi dau dreptate. Şi nu puţină!
      Cât priveşte chestia aceea cu ozonul, hai să-ţi dau o temă de meditaţie, fiindcă e adevărat că maşinile îl cam papă, dar se gândeşte cineva la cât îl distrug avioanele de pe acest Pământ. Dacă eşti curioasă să vezi câte sunt în aer, în orice clipă, îţi ofer soluţia: https://www.flightradar24.com/
      Atenţie ce este deasupra Americii de Nord.
      P.S. Un singur avion „întrece” în privinţa poluării câteva sute de autovehicule! Unii zic chiar mii!!!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

