Urmare la noua ordine.

         Am aflat că președintele Iohannis i-a decorat pe Joachim Gauck, președintele Germaniei și pe partenera sa de viată, Daniela Schadt cu Ordinul „Steaua Romaniei”. Dacă cineva din țara asta mă poate lămuri (cu argumente) ce a făcut Joachim Gauck pentru România, dar mai cu seamă Daniela Schad,  pentru acordarea acestui ordin și pentru care merite,  eu mă duc gol pușcă -cum zice românul- până la Piața Universității! Sau în noua ordine, a lucrului bine (ne)făcut se dau ordine numai pentru că ne-au sosit verii din Germania??!

3 gânduri despre „Urmare la noua ordine.

  1. Am doua raspunsuri.
    Primul este raspunsul serios: Cine e … Johannis?!?
    Al doilea este raspunsul de aflat in treaba: Ar trebui vazut ce scrie la ordinul asta, cui si in ce conditii se acorda. Ca, daca scrie ca se acorda lu’ cui vrea mushkii presedintelui, este OK. Sau ceva similar.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Provocarea merita, dar, oricât m-am străduit, n-am găsit motivația. 😃 Sunt atât de sigură că n-o va găsi nimeni, încât plusez. Dacă are cineva o explicație care stă în picioare, promit să te însoțesc până acolo…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

