FB

            Nici nu am deschis bine ochii, că „unealta” ajunsese deja pe mail. Și tocmai ce dau de unul cu poante ilustrate, de m-a uns la inimă, așa în dimineța lu’ Sf.Petru și Pavel. Cui nu-i place, să nu citească/privească.

            „Nu știu cum se face… Pe Facebook toată lumea e prietenă cu toată lumea. Toată lumea știe engelza. Toată lumea are un ten perfect. Toată lumea are curaj. Toată lumea știe când este ziua ta de naștere. Ai cinci mii de prieteni, dar în realitate ești singur.”

            Stau și mă întreb cum naiba am știut toate astea, mai cu seamă în ziua când am decis să nu-mi fac cont pe FB!??

fb

9 gânduri despre „FB

    • Iarăși o întorci șemecherește. 😉 Nu cred că am ajuns pe blog fiindcă m-ar da talentul afară din casă ori pentru că fac alergie la FB. Mai mult a fost ceea ce am zis în prima postare (pagina constatări) că m-am luat la întrecere cu mine însumi ca să mai pun ceva distanță față de mizeriile lumii actuale… Cam prea multe!

      Apreciat de 1 persoană

  1. Nu o intorc deloc! Am generalizat ca sa nu supar pe nimeni. Stii bine ca nu la tine m-am referit. Pana la urma, cu totii asta cautam: comunicare, socializare. Ne intereseaza parerea si aprecierile celorlalti. Altfel, am fi scris in documente word sau pe caiete dictando si le-am fi tinut sub cheie. 🙂
    P.S. Ca sa faci alergie la FB, ar trebui mai intai sa ai asa ceva. Dupa cate stii, parerile sunt impartite. Nu zic ca nu ai dreptate, dar in faza asta esti subiectiv si atat. 😉

    Apreciază

    • Bine sunt subiectiv. Și nici nu face bine nimănui o polemică legată de subiect. Doar o întrebare: de ce d-l. Zuckerberg îți ține camera web a laptopului personal, lipită cu bandă adezivă? Chiar nu e vorba de nicio teorie a conspirației, însă FB este ceva mai mult decât cunoaște lumea… Dar nu vreau să dau detalii aici (argumente care nu-mi aparțin!), fiindcă e bine cum zici: să nu supăr pe nimeni.

      Apreciat de 1 persoană

      • Nick draga, exclus ca noi doi sa intram in vreo polemica. 🙂 Nu e vorba nicidecum de teoria conspiratiei, oricat de paranoici am fi, imaginatia noastra e cu mult depasita de realitate. Ca sa scapam de Big Brother, ar trebui sa ne deconectam complet. Computerul, cardurile, telefonul – toate sunt instrumente prin care putem fi monitorizati la orice ora. Pana si programele foto care ne stocheaza pozele fac mult mai mult de atat… Eu pe telefon am un program care-mi spune unde au fost facute pozele pe care le primesc, asa ca degeaba scrie autorul Grecia 2016, daca mie imi afiseaza Aleea Ilioara, Bucuresti. 😀
        Banda adeziva? Poate pe basici… Daca vrea cineva sa ne afle viata intr-o clipita, nu trebuie decat sa dea un clic.

        Apreciază

        • Eu nu mă tem și nici nu-mi pasă de monitorizare. Din nefericire eu am fost mai monitorizat decât mulți dintre concetățenii noștri… Și nu de orișicine…
          Însă asta e altă problemă. Și dacă tot avem atâtea „variante” de monitorizare, de ce să mai folosim încă una, care este campioană în materie?!? Și nu este doar o variantă! De aceea de-abia de aici încolo începe diabolicul cu acest subiect. Dar fiecare face cum crede că este mai bine.

          Apreciat de 1 persoană

  2. nu stiu cum ti-a venit cu „sectia fbu” dar mi-a placuuuut !! ff tare si eu am o problema cu acesta asa zisa „socializare”” …toti cu noi si noi cu voi si…..cu sufletul pe tava ca o fata de masa …si degeneram …!! am avut cunt si-mi placeau postari destepte,inteligente de viata pana cand…am simtit o invadare a eu-lui meu …si l-am sters…inchis si ne e ff bine !!
    mmm profesorul romila nu are legatura cu „transcedentalii ” din comunism??

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

