Flori.

            Astăzi am fugit de căldura orașului și am dat peste cea din dealurile Olteniei. Peisaj cu mult verde crud, câte o adiere de vânt, dar și aceea caldă… La casa bătrânească am descoperit că zmeura este pe sfârșite, în iarba din curte trebuie să mă înfig din nou cu mașinile de tuns și tăiat… Am avut însă surpriza nemaipomenită să găsesc înflorite două flori mai rare.

            Una este steaua șerifului (Stapelia variegata), iar cealaltă floarea de ceară (Hoya carnosa), care a înflorit acum pentru prima oară. Acestea sunt!

steaua serifului     ghetzisoara

5 gânduri despre „Flori.

  1. M-ai dat pe spate cu „steaua șerifului”. Trec pe acolo cu prima ocazie să o fur. :))

    Superbe-s! 😊

    Mulțumesc pentru spectacolul minunat ce nu mi-l pot dezlipi de pe retină! (:

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Flori (2). | asimetrii

Lasă un răspuns

