Alte afirmații „românești”…

             Acum vreo săptămână constatam că sunt comentatori sportivi, în speță cei de pe Eurosport România, care la capitolul tehnică mai câte ceva de aflat. Cum pe meleagurile pe care mă găsesc, companiei de cablu Akta i se pare o insultă retransmisia programelor Eurosport, rezultă limpede că nu am cum să urmăresc Turul Franței. Așa că am ales pasiunea numărul doi după bicicletă, cursele de Formula 1. Pe ce canal TV?  Păi Dolce sport, fiindcă providerii amintiți au alergie și la Digi…

            Nu știu cum dracu se face însă că posturile de comentatori ai sporturilor cu motor nu mai pot fi ocupate de români care să vorbească limba română cu capul lor, fiindcă nici Ion Ion și Antal Putinică de la Digi Sport 1, respectiv Berti Panaiot și Alexandru Dobai de la Dolce Sport,  nu prea au idee ce spun când au microfoanele deschise. Le au tot timpul?! Ooooh!  Și ei știu asta?  Eu nu prea cred… Eu cred că „românul” acesta Dobai habar nu avea  că are microfonul deschis, când a „perlat” azi următoarele:  „prezența apei pe pistă este mare”, „ambianța devine mai puternică”, „pista se uscă din ce în ce mai mult” ori „a lăsat accelerația și mașina a curs”.  Deh, parcă tot e mai bine decât cu alt „român”, Antal Putinică, care cu ale lui „gume” și „a luat piciorul din gaz”, nu ne iartă nici să-l pici cu ceară – vorba unui oltean hâtru!…

            Unde ați făcut școala măi băieți, că al naibii dacă nu-mi trimit nepoții acolo? Dacă o să-i am!…

Lasă un răspuns

