Nu am noutăți, doar..

           …faptul că floarea de ceară, care v-am mai arătat-o acum vreo două luni, a înflorit din nou. Numai că acum are trei flori. Atunci, nu știu din ce motive, avusese una singură.

            Acestea trei, pe care le trimit și prietenilor acestui blog, sunt extrem de triste și s-au apucat să… plângă.

            Dilema mea este una singură. Oare ce plâng, trecutul, prezentul sau viitorul?…

  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 gânduri despre „Nu am noutăți, doar..

  1. Am văzut în urmă cu câțiva ani o asemenea floare la o cunoștință . Este foarte frumoasă și are acest specific : floarea la maturitate pare să lăcrimeze, motiv pentru care în limbaj popular i se spune ”Lacrima Maicii Domnului” .Cunoștința respectivă era un împătimit în cultivarea plantelor ornamentale (de ghiveci) și avea un balcon astfel amenajat încât era o plăcere să privești din stradă sau să-i faci o vizită în apartament. Din păcate, nu am avut inspirația să-i cer mai multe informații despre plantele din ”grădinița botanică din balcon” și de ceva vreme s-a mutat definitiv din oraș …

    Apreciat de 1 persoană

  2. Am și eu această floare minunată. Pe mine m-a surprins plăcut anul acesta. A înflorit de nenumărate ori până la sfârșitul lui octombrie, ceea ce este ciudat.

    Ai putea să agăți floarea de perdea (dacă ai) . Eu o am de la un capăt la celălalt agățată de perdea și galerie. E prinsă ușor cu ață. Stă perfect acolo; de ani de zile îmi încântă privirea neîncetat. 😊

    Apreciază

Lasă un răspuns

