Avem premier!

           După zece zile de șah dat tuturor românilor de către câștigătorii alegerilor, dar mai ales după ce presa românească a alergat cu toți hormonii la vedere, din colț în colț, ca să afle răspunsul la „cine va fi prim-ministru?”, iată că astăzi ni se anunță un nume: Sevil Shhaideh.

            Adică o doamnă de origine turco-tătară, care, dacă va fi acceptată de Kaiser, ne va asigura liniște măcar în planul confruntărilor actuale europene. Adică, ne-am pus bine cu musulmanii și poate vom fi scutiți, până una alta, să nu ne trezim și noi cu vreun camion năvălind prin Târgul de Crăciun…

            Și cum doamna vine de pe meleaguri constănțene, de unde vine Soarele, nu este exclus ca să aducă ceva mai multă lumină și pe aleea noastră. Numai că meleagurile în cauză sunt și „patria” măgarului! Deci nu vă bucurați dragi români, fiți circumspecți!

            Totuși aș mai întreba ceva: chiar toți românii au plecat la cules roșii și căpșuni în Spania? Nu mai avem și noi un conducător indigen, fie el și cu „escu” în coadă? Ce dracu ne facem cu neamț și turc la cârma țării, nu cumva schimbăm în curând și numele țării?

88p_magarul-si-oile

P.S. Fotografia nu-mi aparține și nu-i știu nici autorul, dar astăzi este mai mult decât nimerită…

6 gânduri despre „Avem premier!

  1. dreptate ai, ca si tine am gandit si eu( intr-o pauza de munca de… nou nu gandim noi muncim) …. sarmani romani de noi crestini doar un catolic si-un musulman ne mai pot oranduii!!??😬🙃☹️offf viata mea ca bine zic manelistii sau bine a zis si Iorga … asta meritam! 😋
    sa ne-auzim de „romani cati om mai fii!!🙈

    Apreciază

  2. mmm imi pare rau ca nu am fost clara in exprimare😬🙃manelistii spun doar ” off viata mea”” restul , adica faptul ca sunt de acord cu parerea ta si sigur si cu iorga era o apreciere!! 😬
    sunt tristuta cand oamenii ma cearta nemotivat!! pacat!!😋

    Apreciază

    • Doamne fe’! Nu pot să-mi permit să cert pe cineva pentru o părere…
      Însă fiecare are părerea lui și, până la urmă, de aici se naște progresul. Părerea mea este că această castă, a maneliștilor, a generat multe din relele care s-au abătut asupra noastră din ’89 încoace. Dar acesta e un alt subiect care nu-și are locul aici.

      Apreciază

  3. Hai că de fapt nu avem ! S-a sucit, s-a sfătuit (cu tot felul de faliți, dar amici buni se pare ) și a grăit plin de înțelepciune, ca de obicei. De înțelepciune combinată cu aroganță…
    Așa că mai avem o șansă să ne pricopsim cu un român în postul cu pricina, iar dacă acela va fi taman un ”escu” și el tătar de fapt, și care, mai ales, se tot propune singur de ceva vreme după ce a demonstrat deja timp de 10 ani că e plin de calități de lider, atunci toată lumea va fi ușurată – mă refer la grupurile dubioase din interior și mai ales din exteriorul țării, că doar nu la votantul care, din nou, și-o ia peste bot.

    Să ne bucurăm, deci, că totul decurge conform planului și nimic nu ne mai poate surprinde pe unii dintre noi.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

