Calendar.

           Pe măsură ce se duc anii, tot mai multe zile din calendar îți amintesc de câte o întâmplare sau un eveniment. Nu știi niciodată ce e mai bine să faci. Să cauți un pahar cu vin ori să cazi în butoiul cu melancolie…

            Indiferent de urmări, de ziua Sfântului Ștefan, n-am cum să nu-mi amintesc faptul că a fost ziua când am cumpărat prima mașină. Se întâmpla în urmă cu 28 de ani și, firește, era  Dacia. Tocmai asta din fotografie. Am avut amândoi grijă unul de altul, uneori90p_dacia mai mult eu de ea, însă asta face parte din altă poveste. Cititorii cu părul argintiu cunosc mașina românilor dinainte de marea învălmășeală la fel de bine ca mine și mai știu că atunci când se supăra, precum magărul în mijlocul drumului, cu o șurubelniță, un patent și o sârmă se rezolva orice „supărare”…

            Ne-am despărțit după 20 de ani, 5 luni și 13 zile, moment în care avea numai vreo două pete de rugină, care trebuia să le cauți ceva până să le găsești, foarte multe din piese le avea taman de la ieșirea din fabrică, dar mai mereu vine vremea când vrei nu vrei te desparți de câte ceva. Acum, mai bine vorba aceea din popor: nu lăsa vorbirea să meargă mai departe decât gândirea

Lasă un răspuns

