Maxima săptămânii (38).

Două secrete pentru un mariaj fericit:

    1. De fiecare când greșești, recunoaște.
    2. De fiecare dată când ai dreptate, taci.”

Nash

 2-ianuarie_13

Sursa foto: pixabay.com

3 gânduri despre „Maxima săptămânii (38).

  1. Fără îndoială, ”maxima” are miez, iar respectarea ei de obicei are efectul scontat, dar m-am cam săturat de aproape jumătate de secol de … tăcere plină de înțelepciune …

    Apreciat de 1 persoană

    • Totuși nu pot să mă abțin și să vă urez să mai rămâneți încă o jumătate de secol în… această tăcere. Altfel, cine îmi citește și mie postările… ☺️

      Apreciază

      • La rugămintea dumneacoastră, o să mă sacrific … Mă tot întrebam ce motiv or fi avut cei de la evidența populației să-mi dea carte de identitate valabilă până în 2073 … Cred că erau în înțelegere cu dumneavoastră ! Acum, deja îmi pun problema să nu uit să mă duc la primărie în ianuarie 2073 ca să-mi elibereze una nouă, că la asproape 130 de ani e posibil ca fizionomia să sufere unele modificări … Oricum, dacă apuc suta s-ar putea să nu-mi mai suporte nevasta nazurile de om „trecut de prima tinerețe”, dar vă mulțumesc pentru urare, și am speranța că o să mai schimbăm și atunci „răutăți inofensive” ca să ne treacă mai ușor timpul …
        Cu deosebit respect, M. Rădulescu

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

