Un an.

      Astăzi blogul meu a împlinit un an. Să-mi trăiască!

4-ianuarie_26

P.S. Ce mult mi-aș fi dorit să spun să-mi trăiască… unui nepoțel.

Sursa foto: pixabay.com

13 gânduri despre „Un an.

    • Ohoo și-ncă ce se pun! Mai ales că nu se pot compara ca trafic, al meu fiind olecuțică mai… intim. Altfel spus, cu cititorii pe care sunt convins că i-ai remarcat până acum, însă cărora le mulțumesc că ajung și pe… asimetrii.
      Mulțumesc pentru urare, asemenea și ție. Să ai cât mai multe „ferestre” libere ca să scrii și să ne scrii. Cu nepoțelul problema este complicată și se complică cu fiecare zi care trece, dar nu-i locul și nici momentul. Ziceam și eu așa…

      Apreciat de 1 persoană

  1. La mulți ani și la mai mare pentru onorabilul blog ! În privința așteptatului nepoțel, la mine nepoata a intrat în viața familiei când îcă mă mai făleam cu prefixul „5”, dar nepoțelul a așteptat să fac ceva vechime în al optulea deceniu de viață ! Bucuria a fost însă la fel de mare și în „tinerețe” și … „la maturitate” constatând că „nobilimea” vrânceană va contribui la creșterea PIB-ului patriei și în veacul ăsta ! Am totuși o nemulțumire: nu reușesc mereu să pricep toate onomatopeile juniorului, care a început să exprime frecvent „opinii personale” …

    Apreciat de 1 persoană

    • Mulțumesc frumos și vă doresc să vă trăiască și să vă bucurați de ei mulți ani, așa cum ne-am înțeles ceva vreme în urmă! Cu onomatopeile aveți „puțintică” răbdare că se vor transforma, în curând, în de ce-uri năucitoare!

      Apreciază

Lasă un răspuns

