Amintiri din unele călătorii.

             Castelul Neuschwanstein. Cu ceva ani buni în urmă, am avut ocazia să cunosc acest loc turistic al Bavariei. Nu are rost, firește, să amintesc lucruri care le știe toată lumea, adică ordinea și curățenia specifice nemților, altfel întâlnite pe tot traseul străbătut. Chiar și copacii se găseau toți la locul lor, nu cu zone bărbierite cum sunt cele mai multe regiuni împădurite ale republicii românilor.

            Se pot spune multe despre acest obiectiv bogat în informație arhitectonică, dar valoros și din unghiul artei decorațiunii. Impresionează bogățiile interioare, însă amplasamentul lui merită toată lauda, fiindcă această clădire nu putea să stea mai bine altundeva pe Pământ decât pe acea stâncă – a lebedei.

24-apr_09            Cineva, după câțiva ani de la momentul când l-am vizitat, s-a gândit că imposibil să nu vină vremea când voi da în mintea copiilor și mi-a oferit un puzzle al castelului, cu aproape 900 de piese. Și tot cu ceva ani în urmă, atunci când a venit vremea despre care vorbeam, n-am avut altă treabă de făcut și l-am asamblat.

25-apr_09

            La sfârșit i-am făcut o poză, am plecat din mintea copiilor și l-am fărâmat… Dar cu gândul la frumosul lac care se află lângă original.

             Dacă n-aveți altceva mai bun de făcut ori nu mergeți la Nisipurile de Aur trageți o fugă să-l vedeți. Merită.

Lasă un răspuns

