Iarba crește.

            Prin ograda mamei mele, aceea destinată păsăretului, trăiesc vreo 19 suflete de găini harnice și doi cocoși. Unul dintre ei pe lângă faptul că este urât, cam cum arată exemplarul din poza de mai jos, este și răutăcios. Ori realmente invidios…

            Suratele lui sunt harnice deoarece în unele zile performanțele lor ajung și la 15 ouă la ceas de seară… Dar trebuie recunoscut că la asta au ceva contribuție și cocoșii!

36-mai_05

            În trecere pe lângă țarcul lor, într-o mână cu bidonul de ulei de motor și-n alta cu șurubelnița, deh mașina de tuns iarba, fiindcă iarba crește și nu întreabă pe nimeni dacă are voie sau nu, am văzut faza zilei. Cocoșul șef al ogrăzii tocmai ce „contribuia” la productivitatea despre care vorbeam mai sus, adică mai pe românește tocmai călca una din ouătoare, când ce să vezi, urâtul celălalt le sare pe neașteptate direct în spate, la ambii…  Se-nțelege că s-a stricat tot momentul, ba pe deasupra s-a născut și un micro-război fulger între cei doi, materializat într-o scurtă alergare zgomotoasă și nervoasă de-a lungul și de-a latul ocolului în cauză.

            Ducându-mă mai departe la treburile mele, mă gândeam că o faptă bună nu rămâne niciodată nepedepsită. Fapt la care pun umărul mai ales răutăcioșii și invidioșii. Care, de cele mai multe ori, sunt și urâți cu spume…

3 gânduri despre „Iarba crește.

    • Cu plăcere și totodată mulțumesc și eu pentru că am găsit la dvs. o imagine cu acel gât golaș care să-mi susțină nițel constatarea. Realitatea este că al nostru nu este chiar așa, cu pectoralii la vedere (…), dar ocupat fiind nu aveam cum să pun mâna pe cameră ca să imortalizez disputa. Urmarea? Google să trăiască fiindcă așa v-am descoperit!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

