Rememorări.

             În ultima vreme, din diferite motive, am scris mai puțin. Poate pentru că, printre picături, (asta se traduce prin pauzele dintre reprizele de muncă, prin curtea casei de la țară) am recurs la citit. În general, vechituri…

            Tot schimbându-le, am dat și peste cursurile din facultate. Acelea scrise de mână, la miile de ore în care ne toceam coatele prin amfiteatre… Astăzi zac precum o arhivă, în câteva bibliorafturi. Să nu mă întrebați de ce le mai păstrez, fiindcă nu prea sunt în stare să vă dau un răspuns logic. Numai că deschizând, așa pentru mirosul foilor din anii cu cifre mici, am dat peste schițe, scheme, tabele și tabeluțe (ce dracu or fi alea?), care mi-au amintit mintenaș de „luptele” ce se desfășurau între circuitele neuronale și abstracțiunile înscrise în acele pagini.

55-iun_7

 

            Sunt convins că nici politehniștii, arhitecții, matematicienii ori chimiștii ori pe oricine mai doriți nu aveau multe file de care „se îndrăgosteau” la prima vedere… La mine a fost însă altceva cu subiectul cascada de activare a complementului seric, peste care tocmai dădusem într-unul din clasoare. L-am iubit direct din sala de curs. Așa că, încă îmi stăruie în gânduri faptul că de-mi pica chestia asta pe bilețelul de examen și Tatăl nostru, cu siguranță schema n-o greșeam. Despre al doilea nu sunt sigur…

            Acum, parcă îmi vine să cred că lucrurile tind să se inverseze! 🙃 Și, la urma urmei pare firesc, nu?

Lasă un răspuns

