Încă ceva la pușculiță. Și cu asta basta.

              Pe 6 februarie anul trecut, scriam câteva rânduri despre S. Halep. Iată ce spuneam atunci:

                            Ceva la pușculiță.

                        Presimt că știrea ce zice că „jucătoarea din Cehia (e vorba de Karolina Pliskova) și-a dezlegat singură șireturile de la adidasi, iar apoi s-a legat de două ori    pe durata primului set”, este prefața la justificările miorlăite  ale fostului număr doi  WTA, pentru înfrângerea de azi… Eu n-am nimic cu marea noastră tenismenă, care  fie vorba între noi n-are alură și nici atitudine de mare jucătoare, dar dacă de dezlegatul de șireturi ale adversarului depinde câștigarea meciurilor, apoi i se aplică  iute de tot proverbul că înfrângerea nu este decât a celor care o acceptă. Iar de o    vreme cam acceptă înfrângeri, probabil numai ca să mai completeze ceva la  pușculiță…

            Știu ce înseamnă tenisul de câmp fiindcă am reușit să joc ceva, în vremurile când nu căpătasem leziunile de menisc cu care mă laud acum. Și am jucat cu oameni mai buni decât mine, dar pe care i-am făcut de multe ori să se încrunte pe teren. Sigur că nu am fost un jucător de turnee internaționale – așa cum este constănțeanca cu aere de vedetă – și care astăzi a pierdut unica șansă de deveni numărul unu în tenisul feminin. A pierdut un meci contra Jelenei Ostapenko. O să-mi spuneți: ce numărul doi este puțin? Firește că este puțin, deoarece la ora actuală în tenisul mondial feminin lipsesc adevăratele campioane, adică nu există material uman de calitate. Însă nu este exclus să apară! Aviz Jelena Ostapenko, o tânără de 20 de ani. Spuneam de unica șansă, tocmai prin prisma acestui fapt, că vin valuri noi în tenis, din care se vor naște adevărate campioane. Nu precum Halep, care are primul set câștigat, 3-0 în al doilea și pierde meciul!!! Am spus și voi mai spune că nu are stofă de jucătoare de calitate și doar un concurs de împrejurări (vezi materialul uman, plus norocul!) a propulsat-o pe locurile mici în WTA. Iar asta nu pentru că nu știe cu racheta, care de bine de rău i-a umplut binișor conturile, ci pentru că nu știe să respire când trebuie!

            Astfel că, a rămas încă odată cu ceva la… pușculiță.

Lasă un răspuns

