S-a rupt Mihai Viteazul.

         Pe la jumătatea lui februarie îmi puneam singur niște întrebări legate de guvernarea actuală a țării. Răspunsuri nu am la ele nici astăzi, însă mă felicit încă odată că nu sunt părtaș la alegerea clasei politice, indiferent de culoarea steagurilor. Și fac asta, chiar dacă mucaliții îmi vor zice că nu am voie să critic dacă nu votez, pentru că aș fi regretat dacă aș fi girat alegerea unei persoane ca Vasilescu Lia Olguța, acolo în fruntea bucatelor.

            Depășită de responsabilitatea funcției, în ultima vreme i-a cam pierit atitudinea de Mihai Viteazu pe cal și a luat poziția ghiocelului în fața șefului de partid. Asta nu ar fi nimic, dar din cele două etaje ale capului – gura și creierul – folosește numai pe cel de la parter și face o singură faptă eroică. „Gesticulează” cu limba! Dacă tot lucrează la Ministerul muncii și justiție sociale ar trebui să se ocupe mai mult de cele 850.000 de locuri de muncă promise prin programul de guvernare, din care nu spune câte a realizat și să o lase mai moale cu modificarea unei legi prin ordonanță de urgență a guvernului. Sau n-a aflat că așa ceva este contrar legii și Constituției.

Lasă un răspuns

