Câte ceva din viața la țară.

              Vrem nu vrem, în zilele acestea e arșiță serioasă. Necuvântătoarele o duc și mai greu. Cu toate astea, motanul nostru Puf nu dă semne că se simte rău la cele 38oC în blana personală…

66-aug_5

            Cu ceva sudoare, o mașină de tuns iarba și o sticlă cu apă minerală, am refăcut gazonul curții. Cățelul din gospodărie, Rocky,  poate să alerge acum 60 m plat în 4 secunde!

67-aug_5

            Însă numai de asta nu-i mai arde lui…  Preferă umbra și oleacă de pardoseală, ceva mai rece.

68-aug_5

            Prin grădină, aceeași arșiță. Roșiile mamei se coc în neștire. Unele sunt mai mititele…

69-aug_5

            …altele, ceva mai reușite și dornice de… soare.

70-aug_5

            Una peste alta, e căldură mare monșer!

4 gânduri despre „Câte ceva din viața la țară.

  1. Hopaa … Văd că „pisica NATO” vă aparține și nu ați recunoscut când schimbați replici cu Singurul bloger … pe care îl „vizitez” constant în mediul virtual de câțiva ani bunișori !!! In ce privește roșiile, în mod cert par autohtone și invidia mea depășește propriile posibilități de exprimare !

    Apreciat de 1 persoană

    • Am observat de mult că vizităm același blogger
      Singur. Ce-i drept, eu fac asta numai de doi ani. Iar pisica mea de la țară nu cred că pare a fi una NATO. E una autohtonă, fiindcă de la NATO HQ, care l-am bătut ani în șir, n-am reușit să aduc una standardizată… 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

